mandag 19. desember 2016

Poglavlje 4


Vječna sigurnost



Vječna sigurnost PREOVLAĐUJE u pismu.  Ako ne vjerujemo u vječnu sigurnost, onda on ili ona  zapravo kažu , "moram učiniti nešto kako bi pridobili ili zadržali to. "
Ovo rezultira u NEVJERU  (ne stavljajući potpuno povjerenje u) evanđelje i stavljajući DO NEKE MJERE povjerenja u samog sebe.

Ispod su deset razloga zašto vjerujem u vječnu sigurnost vjernika.
Uvijek zapamtite, Biblija NEMOŽE sama sebe da proturječi.

Razlog 1 - Vječni život znači vječni život. U knjizi Ivana, riječi "vječni život" su izravno povezana s vjerom. (Vidi posljednje poglavlje).  Uzmimo Ivan 6:47

"Zaista, zaista, kažem ti, tko vjeruje u mene IMA život vječni.

Riječ "ima" je sadašnje vrijeme. Osoba koja stavi svoje puno povjerenja (vjeru) u Isusu IMA život vječni.  Ako netko IMA vječni život, koliko dugo če to  trajati? To traje vječno. Ako netko može izgubiti njegov ili njezino spasenje,onda osoba nikada nije imala vječni život. Imali su privremen život.  Tako Isus bi lagao, a to je nemoguće.

u nadi života vječnoga što ga Bog, koji ( ne može da laže u KJV ) NELAŽE, obeća prije vječnih vremena (Titu 1: 2)


Razlog  2 - Zapečaćen znači zapečaćeno. Kao što smo vidjeli u poglavlju 2, "Evanđelje",
jedan je zapečaćena čim on ili ona vjeruje Evanđelje. Također smo vidjeli da ta osoba je "zapečaćena" do dana otkupljenja (Ef 4:30). Ako je osoba  zapečaćena do dana otkupljenja, kako onda može izgubiti spasenje?  Ljudi su ili zapečaćena  do dan otkupljenja ili nisu. Budući da je Biblija Božija riječ, ja ću vjerovati (Ef 4:30).


Razlog 3 -U knjizi Ivana  Isus je obećao da neće izgubiti ništa .

"Jer siđoh s neba ne da vršim svoju volju, nego volju onoga koji me posla".
 "A ovo je volja Oca koji me posla: da NE IZGUBIM NIŠTA od svega što mi je dao, nego da to uskrisim u posljednji dan. I ovo je volja onoga koji me posla: da svatko tko vidi Sina i vjeruje u njega ima život vječni. I ja ću ga uskrisiti u posljednji dan." (Ivan 6: 39,40).


Da li da mislimo da kada Isus ima jednog , da On će zapravo izgubiti jednog?
Budući da je Isus Bog (1 Tim 3,16; Ivan 1,14), mislimo li  da će on izgubiti jednog?


Razlog 4 - Biblija kaže da su SVI gresi oprošteni vjerniku.
SVE u grčkom je PAZ-to znači totalno, sve, 100%,uvijek (što je mjera vremena).
Ako Biblija kaže SVI moji gresi su oprošteni (prošli, sadašnji, budući) onda NEMOGU izgubiti moje spasenje.

" I vas, koji bijaste mrtvi u prijestupima i neobrezanosti tijela svojega, oživi zajedno s njime; OPROSTI VAM SVE PRIJESTUPE,
izbriše nama protivnu zadužnicu koja odredbama bijaše protiv nas i uze je između nas pribivši je na križ."(Kološanima 2: 13,14).


" I svaki koji VJERUJE u Njemu se opravdava od SVEGA od čega se ne mogoste opravdati Zakonom Mojsijevim."(Dj 13:39).


Da li da ja nevjerujem u Bibliju kad piše "SVE"?  Ako SVI moji gresi su oprošteni koji još gresi su ostali koji će me poslati u pakao? NIJEDAN.


Razlog 5 - U poslanici Hebrejima, pisac nam govori da oni koji su posvećeni su "usavršeni zauvijek". Kako ćovjek postane posvećen? Rečeno nam je od Isusa u Djelima 26:18,


" da im otvoriš oči pa se obrate od tame k svjetlu i od vlasti Sotonine k Bogu, da bi primili oproštenje grijeha i baštinu među onima koji su se POSVETILI VJEROM U MENE. “


Jasno vidimo da smo posvećeni vjerom u Isusa; NE vjerom u sebe, zakonom ili djelima. Ako 100% naše vjere je u Isusa, onda smo usavršeni zauvijek.

" Jednim prinosom ZASVAGDA USAVRŠI posvećene. "(Heb 10:14).

Budući da ja sam usavršen ZAUVJEK, kako mogu izgubiti spasenje?


Razlog 6 - Spasenje je DAR, a ne nagrada. Ima MNOGO stihova gdje stoji da spasenje je DAR.
Vidimo to u Ef. 2:8-9, Rim. 6,23 i Rim. 5: 15-20 gde stoji:


15 Ali DAR nije kao i prijestup. Jer ako su prijestupom jednoga mnogi umrli, mnogo su više MILOST Božja i DAR obilovali u mnogima milošću jednoga čovjeka, Isusa Krista.
16 I DAR nije kao kad je ono jedan sa­griješio. Jer presuda po jednomu bijaše na osudu, a DAR po mnogim prijestupima na opravdanje.
17 Ako naime prijestupom jednoga smrt zakraljeva po jednomu, mnogo će više oni koji primaju izobilje milosti i DARA PRAVEDNOSTI u životu kraljevati po jednomu, Isusu Kristu.
18 Dakle, kako prijestupom jednoga na sve ljude dođe osuda, tako i pravednošću Jednoga na sve ljude dođe opravdanje života.
( King James biblija - Therefore as by the offence of one judgment came upon all men to condemnation; even so by the righteousness of one the free gift came upon all men unto justification of life. )
19 Jer kao što neposluhom jednoga čovjeka mnogi postadoše grješnici, tako će i posluhom Jednoga mnogi postati pravednici.
20 A Zakon pridođe da se umnoži ­prijestup. No gdje se umnoži grijeh, nadmoćno obilova milost,


Spasenje NIJE dar ako netko mora nešto učiniti da bi ga zaradio.  AKO netko ne može ga zaraditi, kako može ga izgubiti? Također, koliko puta Biblija nam treba da kaže da spasenje je besplatno pre nego što će mo to zapravo da vjerujemo?


Razlog 7 - Isus je rekao da ništa neće biti ugrabljeno iz njegove ruke niti ruke njegovog Oca.

"I ja im dajem život vječni te neće propasti dovijeka, i NITKO ih neće ugrabiti iz ruke moje.
Otac moj, koji mi ih dade, veći je od sviju. I nitko ih ne može ugrabiti iz ruke Oca mojega." ( Ivan 10:28,29 ) 


Ako ćovjek može izgubiti spasenje onda to znaći da netko ili nešto ih je "ugrabilo iz Njegove ruke". Ja smatram to nemoguće da iko može nas ugrabiti iz Božije ruke. Isto se tvrdi u Rimljanima 8:38,39.


Ta uvjeren sam: NI smrt, ni život, ni anđeli, ni poglavarstva, ni sile, ni sadašnje, ni buduće,ni visina, ni dubina, ni ikoji drugi stvor NEĆE NAS MOĆI rastaviti od ljubavi  Božje koja je u Kristu Isusu Gospodinu našemu.


NIŠTA - ćak ni mi sopstveno nismo u stanju da izgrabimo se iz NJegove ruke.


Razlog 8 -  Nanovo rodjen vjernik nemože izgubiti svoje spasenje jer ONDA mi bi mogli da se "hvalimo".

Ta milošću ste spašeni po vjeri! I to nije od vas, Božji je to dar! Ne po djelima, da se ne bi tko pohvalio. ( Efežanima 2:8,9 ) 

Gdje je dakle hvastanje? Isključeno je. Po kojem Zakonu? Djelā? Ne, nego po Zakonu vjere. ( Rimlj. 3:27 ) 


Hvalisanje jednostavno znaći da nemožemo ići Ocu i reći " Vidiš ja zaslužim biti ovdje jer ja nisam grešnik kao Hitler! To je hvalisanje pred Bogom. AKO bi ja mogao da izgubim moje spasenje ONDA ja bih mogao da se hvalim i kažem " Vidiš, ja nisam ućinio taj greh kroz koji bi izgubio spasenje kao taj drugi ćovjek!" Spasen individ NEMOŽE HVALITI SE o svom spasenju.


Razlog 9 - Biblija ponavlja mnogo puta da vjernik je "proglašen pravednim" vjerom i milošću. NEMA stiha gde piše da kada je vjernik proglašen pravednim on može postati nepravedan. OPRAVDAN znaći "proglašen pravednim" . Slede dva primjera.

"no OPRAVDANI SU BESPLATNO njegovom milošću kroz otkupljenje što je u Kristu Isusu". ( Rimljanima 3:24 ) 

"znajući da se čovjek NE opravdava po djelima Zakona, nego vjerom u Isusa Krista, i mi u Krista Isusa uzvjerovasmo da se opravdamo po vjeri u Krista, a NE po djelima Zakona, jer se po djelima Zakona NIJEDNO TIJELO neće opravdati". ( Gal. 2:16 ) 


Razlog  10 - AKO bi ja mogao izgubiti moje spasenje onda, " tjelo" dobije djelomićnu zaslugu. Nanovo rodjen vjernik razumije da "tjelo" ga nemože opravdati UOPŠTE.

Jer obrezanje smo mi koji Boga u duhu štujemo i dičimo se Kristom Isusom, a NE POUZDAJEMO  se u tijelo ( Fil. 3:3 ) 

"Jer znam da u meni, to jest u tijelu mojemu, NE PREBIVA DOBRO". ( Rimlj. 7:18a )  

"Tako li ste BEZUMNI? Započevši u Duhu, zar sada u TIJELU dovršujete"? ( Gal. 3:3 ) 


Naše tjelo nemože udovoljiti Boga uopšte. Dali da mislimo da kada smo zapećaćeni onda možemo da održimo naše spasenje kroz tjelo? ( djela ili djela zakona koja MI radimo ) ? Samo religija može nas tako oglupiti ( Gala. 3:1-3 )

Bonus razlog - Ovdje još dva stiha da uzmemo u obzir.

 "za baštinu neraspadljivu i neokaljanu i neuvelu, SAĆUVANU za vas na nebesima, vas koji ste silom Božjom po vjeri ĆUVANI za spasenje spremno da se objavi u posljednjemu vremenu". (1 Peter1:4,5) 


Juda, sluga Isusa Krista a brat Jakovljev, POSVEĆENIMA u Bogu Ocu i ĆUVANIMA u Isusu Kristu — pozvanima: ( Juda 1:1 ) 


Ako sam čuvan od strane Boga i sačuvanan od strane Boga, kako onda mogu izgubiti spasenje? Jednostavan odgovor je; ne mogu.

Pitanje
Biblija je puna ljudi koji su našli spasenje kao pojedinci i kao grupa.  Na listi se nalaze: Saul, Kornelius, Etiopian, Šimun madjionićar, lopov na križu, Filipski tamničar itd.  Mžete li naći JEDAN primjer u bibliji gde osoba je izgubila svoje spasenje u novom zavjetu? Nećete naći niti jednu osobu imenovanu u novom zavjetu koja je izgubila svoje spasenje. Biblija NEMOŽE kontradiktovati samu sebe. Bog je taj koji nas drži, zapećati nas,nikada nas ne gubi i ne dozvoljava nićemu da nas  istrgne iz Njegova ruke.  Vjernici SU tjelo Isusovo i ništa nas nikada nemože odvojiti od ljubavi Božije. On nas posvećuje vjerom.

"Jednim naime prinosom ZASVAGDA USAVRŠI one koji su posvećeni"  ( Hebr. 10:14 ) 

Kako fantastićno je to? Kako fantastićna je milost! Kako fantastićan je Bog! Vjeruj ( stavi TOTALNO povjerenje u ) evanđelje Isusa danas. NE stavljaj vjeru / pouzdanost u sebe, religiju ili djela da te spasu. Spasenje je BESPLATNO; DAR. Vjeruj SAMO U Njega ( Isusa ) i bidi vjećno siguran!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar