søndag 18. desember 2016

Poglavlje 3


Što znači da "vjerujem"?


Riječ "vjeruj" mora da bude jedna od najviše krivo tumačenih riječi svih vremena.
Druga do te, je rječ "pokajanje".  Što to znači da vjerujemo u Isusa?
To ćemo definirati u ovom kratkom poglavlju. Kako važno je uvjerenje kada je u pitanju spasenje?  Pa da pgledamo neke riječi od samoga Isusa.

• ISUS JE REKAO -da tko god VJERUJE u njega ne propadne, nego da IMA vječni život (Iv 3,15)

• ISUS JE REKAO-Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina, da tko god VJERUJE u njega ne propadne, nego da IMA život vječni (Ivan 3:16)

• ISUS JE REKAO -Tko VJERUJE u njega, NE osuđuje se; a koji ne vjeruje već je osuđen, jer ne vjerova u ime jedinorodnoga sina Božijega. (Ivan 3,18)

• ISUS JE REKAO-Zaista, zaista, kažem vam: Tko sluša moju riječ i VJERUJE onomu koji je poslao mene, IMA život vječni i ne dolazi na osuda; nego je prešao iz smrti u život. (Ivan 5:24)

• ISUS JE REKAO - Isus je odgovorio i rekao im, ovo Djelo je Božje da VJERUJETE u onoga kojega je on poslao. (Ivan 6:29)

• ISUS JE REKAO -A Isus im reče: Ja sam kruh života: Tko dolazi k meni, neće ogladnjeti;
i on koji VJERUJE u mene, neće ožednjeti NIKADA (Ivan 6:35)

• ISUS JE REKAO -A ovo je volja onoga koji me posla,da svaki koji vidi Sina i VJERUJE u njega,
IMA život vječni i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan (Ivan 6:40)

• ISUS JE REKAO -Zaista, zaista, kažem vam, tko VJERUJE u mene IMA vječni život (Ivan 6:47)

• ISUS JE REKAO-Tko VJERUJE u mene, kao što pismo reče,iz trbuha će teći rijeke vode ŽIVE (Ivan 7:38)

• ISUS JE REKAO -Reče joj Isus: Ja sam uskrsnuće i život: tko u mene VJERUJE, iako umre, ŽIVJET ČE : (Ivan 11:25)


Ja stvarno mislim da ne trebamo još više primjera, ne?
To je, vjerujte . Ali natrag na početno pitanje: što znači vjerovati? Pitao sam se to pitanje jednom. Odlučio sam otići na Strongov -registar riječi. Ovo je definicija…

Grčka Riječ: pisteuw
1) da imaju vjeru u, da bi bili ubjedjeni, pripisati, staviti povjerenje u
1a) u stvar vjerovanja
1a1) pripisati, imati povjerenje
1b) u moralnoj ili religijskoj referencu
2) implikacijom, predati se ili povjeriti, odnosno povjeriti vaša duhovna dobrobit Kristu.
2a) napraviti opredjeljenje (povjerenje)
2b) staviti u povjerenje sa ili staviti povjerenje u.
Možemo  zaključiti da vjerujem znači "imati povjerenje, staviti povjerenje u ". 
Sada, vratite se i ponovno čitajte one stihovi od Isusa.
Zamjenite"vjeruju" sa "imati povjerenje, staviti povjerenje u ".


Problem je danas da  većina ispovijedajučih kršćana NE vjeruju u Isusa za njihovo spasenje.
Oni stave vjeru u sve SAMO NE u Isusa da bi išli na nebo - stvari poput djela,zakon, sakramenti, pohađanje crkve, desetine, itd, njihova vjera NIJE u Isusu.
Bijeg od vječnog prokletstva počiva isključivo na koga ili u što osoba vjeruje!
VEČINA  stavljaju svoju vjeru, svoje povjerenje i pouzdanost u  SAMOG SEBE da budu "Dovoljno dobri" da bi uspjeli. Nadam se da to nije slučaj sa vama. Pogledaj što je Isus rekao iznova i iznova.
To je razlog zašto MRZIM religiju! Jeste li vjerovali (pouzdali se) u Isusa i  evanđelje?
Jeste li doista stavili svoju vjeru u SAMO Isusa  da vas spasi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar